Fem servir cookies per proporcionar una millor experiència en la navegació . Si continua navegant considerem que accepta l'ús de cookies.

Configurar.

D'on venim?

SOTRAC, serveis educatius és una empresa professional especialitzada en el camp de l'educació en el temps lliure, la gestió de projectes culturals i de joventut. 
L’empresa neix l’any 2002 amb el nom de SOTRAC, gestió cultural a la ciutat de Banyoles amb la voluntat de facilitar la gestió del temps lliure dels infants. Any a any  SOTRAC  ha dut a terme la seva tasca gestionant les activitats que li són encomanades amb tota l'atenció i entusiasme que mereixen fent de cadascun dels projectes un repte de qualitat i acció educativa. El juny del 2016 SOTRAC canvia de logotip i de nom, a SOTRAC, serveis educatius, amb vocació de gestió i coordinació de projectes educatius transversals.

El principal tret característic de Sotrac, gestió cultural és la seva implicació en el territori fent dels seus projectes educatius, culturals i juvenils unes eines del territori i pel territori.
En aquest sentit i, a hores d’ara, Sotrac, gestió cultural és present  a Banyoles, Serinyà, Fontcoberta, Sant Miquel de Campmajor, Esponellà, Cervià de Ter, Cornellà del Terri, Celrà, Bescanó, entre d’altres, fent activitats extraescolars, menjadors, dinamització infantil i juvenil, tallers, piscina, vigilàncies, etc.

L’àmplia experiència en el treball educatiu amb escoles, associacions de mares i pares, administracions locals i entitats privades ens dóna la seguretat de poder oferir els nostres serveis amb creativitat, seriositat i professionalitat. 

La nostra missió és...

Partint de la voluntat de contribuir al desenvolupament integral d’infants i joves, des de SOTRAC, serveis educatius som molt conscients i assumim la importància de la nostra tasca per al creixement de tots els nostres infants. Treballem per oferir propostes de qualitat, flexibles i que donin resposta a les necessitats de famílies i entitats, complementant així la seva proposta educativa amb activitats que fomentin habilitats i valors clau per al món en què vivim.

"Aprenem per millorar"
La nostra concepció de la feina consisteix a aprendre constantment de cada tasca que realitzem. Només així creiem que es pot arribar a ser millor professional i, alhora, enriquir-se a nivell humà. Basant-nos en aquesta premissa, amb l'experiència hem pogut desenvolupar aquesta capacitat d’aprendre de cada projecte que hem tirat endavant, per anar millorant i responent de forma més ajustada tant a les necessitats d’infants i joves, com dels centres i les famílies.

"Treball en equip per a  una educació de qualitat"
Com en la majoria de tasques humanes, els nostres serveis també requereix d’un intens treball en equip que asseguri la consecució dels millors resultats. La cooperació i el treball en xarxa dels nostres educadors fan possible oferir unes activitats amb les quals centres, famílies i, sobretot, infants i joves, tinguin un grau de satisfacció molt elevat, ja sigui en el projecte d’Activitats Extraescolars, de Temps de Migdia o de Vacances, serveis en escoles i instituts o programes per Ajuntaments. La possibilitat de gaudir de serveis en qualitat, basat en l’educació en valors, l’aprenentatge d’habilitats socials i en activitats que permeten relacionar-se d’una forma diferent amb el grup d’iguals, és valorat de forma molt positiva i potencia el desenvolupament d’actituds, valors i normes clau.

"Fem equip amb els nostres col·laboradors"
Tenim molt clar que la nostra tasca ha d’anar de la mà i en coherència amb els projectes amb qui col·laborem. Es tracti d’una escola, un institut, una AMPA / AFA  o un ens públic, per a nosaltres és bàsic establir un vincle directe que faci possible impulsar un PROJECTE amb les millors condicions possibles en base a les seves necessitats, al seu ideari i al seu funcionament. Només d’aquesta manera podem crear els mecanismes adequats per oferir activitats educatives de qualitat.

Els valors que mouen la nostra feina...

SOTRAC, serveis educatius base tots els seus serveis en valors que fomentin:
  • La PARTICIPACIÓ ACTIVA: apostem per tal que dialoguin, raonin i incentivin valoracions i propostes que han de ser escoltades i valorades. L'essència principal és que els infants són l'eix principal de la nostra feina. 
  • Treballar en la DIVERSITAT: en un món complex, en constant evolució i canvis, on cal convivència i cooperació, el valor de la diversitat pren una especial rellevància per encaminar-nos en una societat inclusiva, igualitària i coeducativa. 
  • Treballar per un MILLOR ENTORN: vivim en un espai fràgil, d'una qualitat i característiques úniques que calen conservar i mantenir. Projectes basats  en una educació  ecològica i amb mesures de sostenibles. 
  • La FELICITAT com eix de treball: La infància i l'adolescència han de ser etapes basades en aquest valor per tal que hi hagi una transició cap a la vida adulta estable . 
  • La RESPONSABILITAT: com a forma de treball en el dia a dia. 

Valoracions realitzades pels nens i nens